luni, 18 mai 2009

D-ale Eurovisionului





Este pentru prima oara cand eu, de la nivelul omului nu foarte interesat de subiect, nu aud comentarii si scandaluri vis a vis de preselectia din Romania. Poate mi-au scapat, nu stiu!
Dar am vazut semifinalele si finala de la Moscova!
Foarte frumos!
Norvegia merita cu adevarat sa castige si trebuie sa recunosc, mi-a placut melodia foarte foarte tare.
In ceea ce priveste melodia Elenei, e draguta, dansanta si simpatica. Elena e o prezenta placuta dar merita un show ceva mai stufos in spatele ei. Dincolo de lipsa unui décor ceva mai inspirit, mai atragator, i-a lipsit fundalul vocalul. A fost o singura fata (ajungem si la “presa britanica”) care nu putea sad ea singura forta unui refren care trebuia sa fie dansant.
Trebuiau 2-3 voci pe fundal, ca sa fie forta. Parerea mea umila, de necunoscator. Asa mi s-a parut mie….
Acum, sa deschidem subiectul “Presa Britanica”. Care presa britanica? Un nume de ziar, ceva macar? Si cum crede cineva ca si-ar fi permis organizatorii sa faca o asemenea porcarie?
Si daca prin “presa britanica” se intelege vreun individ care a scris un comentariu pe vreun site…. Sa ma scuze presa din Romania!


(poza de pe site-ul www.elenagheorghe.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu