joi, 5 februarie 2009

Concurs invitatii SEPULTURA!!!!


Va mai astept si astazi sa va inscrieti la concursul cu Invitatii la concertul Sepultura!
Dati un click CHIAR AICI!
Mi-ar placea si mie sa merg!
Atat pentru azi, doamnelor, domnisoarelor si domnilor.
Maine e vineri! O zi pe care abia o astept. Pentru ca e vineri, pentru ca uneori ni se intampla sa fim obositi, suparati si fara incredere in cei din jur.
Pentru ca uneori ne punem intrebari clasice... cine suntem, incotro ne indreptam si unde ne ducem dupa ce murim.
Pentru ca unori ne e teama, pentru ca unoeri nu ne ies lucrurile, azi mie mi-au iesit jumatae mai bine decat ma asteptam si jumatate mai prost decat credeam. Pentru ca uneori e bine sa te uiti doar in fata, nu la ce ai facut si la ce trebuia sa faci, trebuie sa te uiti doar la ce urmeaza.
Uitandu-ma astazi in oglinda, am realizat ca sunt fericita daca ma uit in fata. Mi-a dat incredere in mine. Poate parea copilarie, dar pur si simplu mi-am dat seama ca sunt tanara, frumoasa, desteapta cat sa nu fiu proasta (asta-mi place!!! :)) ) si pot sa fac muuulte muuulte multe in viata.
Gata. Acum chiar am folosit blogul pe post de jurnal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu