joi, 12 februarie 2009

Inselatul - pro si contra!


Tocmai am citit un articol foarte dragut pe flu.ro. Se numeste Prostituite si emancipare si pune problema mersului la curve (sa nu ne maia scundem dupa degetul mic si sa vorbim serios).
Unii barbati nu suporta sa mearga. Majoritatea au fost macar o data si s-ar duce oricand ar avea ocazia. Imi amintesc de o povestioara de cand eram mai mica, adolescenta. Un domn de circa 50 de ani ajunsese la o curva, impins de altcineva, si aceasta ii facuse sex oral. In clipa in care a simtit, s-a retras si ii povestea prietenului lui, un domn care batea 60 de ani, ca el nu a putut sa stea deoarece era atat de bine incat probabil ar fi fost nevoit sa ii ceara sotiei. Ori asta nu putea face. Si a preferat ca de la primele atingeri, sa renunte. Mi s-a paraut cea mai frumoasa declaratie de respect pe care am auzit-o vreodata!
Nu cred in fidelitatea barbatilor cum nu cred nici ca voi trai vesnic. Nu cred ca barbatii insala cu motiv. Cum nici femeile nu insala cu motiv. Tot ca niste tembele insala si ele. Dar diferenta e ca sunt mai ... potolite si insala mai rar. Este un soi de frica de a-i spune celui de langa tine "imi trebuie altceva decat TU". Cred ca ne-am pierdut putin din capacitatea de a iubi frenetic. Ne-au luat mintile noile religii "banii" si "statutul". Vrem sa fim bogati, vrem sa fim in top 300, vrem sa fim carieristi, directori, CEO, manageri si ce mai vrem noi sa fim! Pai sa incercam sa fim si seriosi putin. Seriozitatea asta ar trebui sa ne puna in garda, sa ne intrebe ea pe noi: mai apelantule, ce vrei tu de fapt de la viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu