vineri, 3 aprilie 2009

De joi pana mai apoi....

Ca om de.... de bun simt, ca om care are in jurul lui alti oameni de bun simt carora li s-a furat masina din parcare si n-au mai gasit-o veci pururi, ma revolt.
Nu sunt fan, nu sunt decat un om cinstit. Dar sa dea naiba sa incerce vreunul sa-mi ia poseta pe strada, sa il bat mar, s ail bag in spital si apoi sa mi-o fur tot eu. Cam asta se intampla in cazul Becali. Li se da hotilor un mare, foarte mare nas! Sa faca toate nazdravaniile pe care le vor, deoarece intra in celula doar cei care sunt pagubiti.
La noi la puscarie stau babe de 80 si 90 de ani, mosi de 95 de ani, crestini care au facut gainarii la limita legii.
M-am dus zilele trecute la o conferinta! Acolo, ministrul muncii (parca) spunea ca 130.000 de micro intreprinderi, de ani de zile nu dau niciodata impozit mai mult la stat, gasesc ei tot soiul de chestii legale sa nu depaseasca o anumita limita. Si, justitiarul din ministru, spunea cu toata gura, ca se va termina aceasta debandada! HAI NU ZAU! ASTIA ERAU HOTII BUGETULUI!:))))))))))))))))
Sa fim seriosi. Chiar s afim seriosi.
Aseara aud la tv, pe langa Becali, si ca pana la Bv o s amergem pe autoistrada peste 5 ani. Atat o sa dureze constructia.
Pai mie imi vine sa ma apuc de tricotat, si cred ca in 2 ani termin un fular lung si lat cat autostrada Bucuresti-Brasov. Probabil ca pana la Arad, la vama, vom merge pe autostrada prin reprezentantii nostri, stranepotii!
Tot aseara, cand toata lumea face show-uri deicate lui Jiji, pe TVR era Telejurnalul, si era invitat Ministrul de Interne. Cat am rezistat eu sa ma uit la un jurnalist de toata jena si un ministru trimis acolo sa rezolve situatia (asa cred, de fapt nu stiu exact)nu s-a adresat nici o intrebare referitaore la subiectul zilei: cate masini din cele furate sunt gasite, ce te faci cu dreptatea asta romaneasca si de ce un om, nu are dreptul sa se apere singur.
Asa ca, revenind la prima propizitie, ca sa inchei "rotund", daca te ataca cineva pe strada, nu ai voie sa lovesti cu geanta in cap, ca doamna justitica te trimite in puscarie pentru vatamare din culpa, sau cum naiba se numeste!:))
Cine imi da si mie actele necesare emigrarii? Unde? oriunde!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu