vineri, 14 august 2009

Cine mai crede? Chiar si cu "dovezi"?






Vreau sa va postez aici un mail, primit pe adresa mea de serviciu. Mailul este de azi, am stat si l-am citit pentru ca am vrut sa il postez.
Este o noua referire la articolul "De ce urasc actorii?!"

Ca atare, va rog sa lecturati ce urmeaza si sa imi spuneti care vreti sa donati si cat!:)

Subject: Cind aripa se fringe, cerul e la fel de inalt sau de lat, de profund sau de ...
Continut:

Distinse Domnule Director,

Din indurerare si grea suferinta ingaduiti cu tot respectul sa va transmit strigatul meu de ajutorare din necaz si speranta cat mi-a mai ramas in fiinta vlaguita de o boala nedreapta si crancena care imi chinuie toata viata si va rog cind aveti un ragaz de timp sa cititi mesajul meu de o crunta durere si poate sa luati in sprijinul salvarii mele o decizie pozitiva , eu sperind sa gasesc la dvs intelegere si ajutor cat se poate in rezolvarea dramei mele de viata nespus de trista . Suferinta mea atunci cind disper sa maninc ca un om normal nu poate fi descrisa in cuvinte pentru ca ar fi prea socante si nici nu pot sa concep ca nu as reusi sa pot trata boala mea , vazind care sunt consecintele tragice odata cu trecerea timpului . De asta am decis sa lupt cu orice pret pentru a putea retrai ca un om intre oameni .
Cosmarul vietii mele de peste 4 ani de zile a inceput pe cind aveam aproape 31 de ani . Intr-o zi dupa ce am mincat la citeva zeci de minute am varsat inapoi din stomac un lichid incolor in cantitate de vreo 2 litri de o consistenta mai mare decit saliva . Din acel moment a inceput subit si crunt suferinta vietii mele . Nu mai puteam sub nici o forma sa maninc normal , mincarea ajungea foarte greu din gura spre stomac si niciodata in intregime . La inceput am crezut ca e doar o problema de moment care va disparea asa cum a aparut , in mod brusc . Vazind dupa citeva luni ca problema persista am plecat la spital pentru rezolvarea problemei medicale . Cind i-am explicat doctorului gastroenterolog care este problema mea mi-a spus ca e o problema mecanica a digestiei ( adica crescuse un corp strain intre gura si stomac ) si dupa analizele medicale corespunzatoare se va rezolva printr-o operatie de indepartare a cauzei mecanice de blocaj al digestiei . Am inceput sa fac investigatiile medicale specifice - examinari ale tractului digestiv cu bariu , endoscopie digestiva , investigatii sanguine , analiza urinei , echografie. Din aceste investigatiile medicale nu a rezultat o cauza mecanica a problemei mele medicale . Atunci s-a presupus ca ar putea fi o alta cauza a bolii mele , una de natura neurologica , poate o disfunctie neuromusculara . Am facut si investigatiile medicale respective : electromiograma (EMG) , enzimele musculare , cum nu s-a gasit nimic nici atunci am facut o tomografie computerizata si apoi rezonanta magnetica nucleara in special pe zona fosa posterioara si coloana cervicala . Tot atunci am mai facut investigatii si consultatii medicale ORL , consult la endocrinologie , consult psihologic .
Peste tot mi s-a spus superficial ca analizele mele medicale sunt bune , desi simteam profund ca eram afectat de o boala ascunsa si ciudata . In decurs de 4 ani de zile am fost investigat medical la Spitalulul Judetean Timisoara , Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti , Spitalului Clinic Colentina , Institutul de Gastroenterologie si Hepatologie Iasi , Spitalul Judetean Botosani si am fost consultat de peste 15 medici de diverse specialitati : gastroenterologie de 4 ori , ORL de 3 ori , neurologie de 3 ori , neurochirurgie , psihiatrie , endocrinologie etc . Peste tot unde am fost s-a banuit o alta posibila si probabila cauza a bolii mele si am primit un alt fel de tratament pe care de fiecare data l-am urmat cu sfintenie dar din pacate pentru mine fara nici un rezultat de ameliorare . In culmea disperarii mele inainte de a face rezonanta magnetica nucleara imi doream cu ardoare sa se gaseasca ceva in neregula in zona cervicala sau a capului , sa fiu operat pe creier sau la coloana cervicala si in felul acesta sa pot minca si eu normal . In decursul timpului am facut si manometrie esofagiana , ph metrie esofagiana si alte analize medicale in cadrul unui laborator medical privat . Boala mea se numeste disfagie , boala care in sine la cei tineri este considerata grava , in schimb efectele secundare sunt devastatoare .
Toata mincarea care de altfel este foarte putina si toate lichidele le inghit groaznic de greu facind eforturi supraomenesti , trebuind ca mincarea sa o tasez si sa o mestec pina se face praf si pulbere , iar ca sa o pot inghiti cumva trebuie sa beau foarte multa apa , cam 1,5 - 2 litri la o singura masa compusa dintr-un singur fel de mincare care dureaza intre 1- 2 ore si din aceasta cauza , eu pe zi sunt nevoit sa stau cam 4-5 ore pentru 4 gustari , cu mincare putina sperind sa maninc cite ceva , numai la un ou fiert si putin piure de cartofi ma fortez mai mult de 30 minute , iar pe zi beau cam 5 litri de apa ( iau o inghititura de mincare tasata , ma fortez sa o inghit , apoi sorb 100-200 ml de apa ca sa ma conving ca mincarea a ajuns in stomac - deoarece e foarte grav pentru mine daca incerc sa inghit o bucatica de mincare in conditiile in care precedenta nu a ajuns in stomac ) . Din cauza acestei nenorocite boli la mine hrana nu se mai imparte in mincare care imi face placere sa o maninc si mincare care nu imi face placere , sau in mincare sanatoasa pentru organismul uman si mincare nesanatoasa . La mine mincarea se imparte de prea mult timp in alimente pe care nu am nici o sansa sa le inghit , de exemplu toate fructele si legumele in stare cruda , carnea de porc si vita indiferent daca este fiarta sau prajita ; piine , gogosi , clatite etc nu am mai putut minca absolut deloc de 4 ani - maninc faina de porumb fiarta , cartofii nu pot sa-i maninc deloc daca sunt prajiti etc ... Toate fructele si legumele sunt obligat sa le decojesc si sa le fierb , pot sa maninc numai carne de pui dar sa fie foarte bine fiarta , sau slanina de porc - de asemenea fiarta . Orice fel de aliment care am cit de mica sansa ca sa-l inghit trebuie sa fie in mod obligatoriu fiert si apoi mincarea sa fie tasata ca la copiii mici . Cind trebuie sa maninc ciorba intii beau zeama strecurata cu inghitituri foarte mici cu pauze lungi si dese intre inghitituri , iar mai apoi daca am noroc incerc ca sa inghit si ceva legume pasate .
Intr-o seara dupa ce m-am amarat de necaz stind cu ochii in farfurie timp de o ora incercind sa inghit citeva bucatele de carne de pui fiarta la ultima inghititura am fortat mai mult decit trebuia si mi-a ramas ramas pe undeva intre gura si stomac carnea mestecata de mine. Mi se mai intimplase de multe ori asta si pina cind sa mai pot sa inghit ceva sau sa beau apa dura intre citeva ore si maxim o zi , o zi si jumatate . Dar atunci a fost cumplit , nu am mai reusit sa maninc absolut nimic timp de 6 zile complete si consecutive , stateam cu apa in gura in speranta sa se prelinga macar citeva picaturi in stomac ca sa nu mor de sete . Mi-am preparat diverse feluri de mincare care stiam ca sunt foarte moi si in felul acesta mai usor de inghitit dar fara nici un rezultat . A inceput sa ma doara foarte tare stomacul si capul . Treceam prin momente cumplite de disperare, de teama , de rugaciune, de nesomn, de permanenta neliniste sufleteasca si durere fizica . In a saptea zi s-a intimplat sa fiu nevoit sa merg in vizita la o nepotica de-a mea in virsta de citiva anisori si cu ocazia asta i-am luat o ciocolata de lapte pentru copii Kinder . A desfacut ciocolata si a luat un batonas din ea , la un moment dat , admirind-o cu durere si invidie cit de firesc si usor mananca , am luat si eu un batonas din respectiva ciocolata , am rupt o bucatica si am tinut-o in gura pina s-a topit , si vazind ca nu s-a intimplat nimic rau am mai luat o bucatica pe care iar am tinut-o in gura pina cind s-a topit si s-a dus in stomac . Si tot asa i-am terminat ciocolata nepotelei mele , fiind cu adevarat fericit ca pot sa dizolv si eu citeva bucati de ciocolata care mai apoi sa ajunga in stomac in stare lichida , astfel supravietuind dupa acele zile de crunta blocare a digestiei . Si cred ca a fost pronia divina care m-a salvat de la plecarea prea timpurie din aceasta lume , in care inca ma chinui sa pot minca normal .
De atunci s-a mai intimplat de mai multe ori sa nu pot sa maninc absolut nimic timp de 3-4-5 zile complete si consecutive . Urmatoarea faza a bolii mele ( care se poate intimpla peste citeva saptamini sau luni ) este sa nu mai pot sa inghit absolut nimic pe termen nelimitat si pentru a nu muri de foame trebuie sa fiu hranit artificial printr-un tub instalat in gura care se duce direct in stomac . Pentru mine asta ar fi sfirsit de drum din punct de vedere fizic si psihic . Oricind exista riscul sa nu mai pot respira din cauza unor bucatele de mincare care ar ajunge in aparatul respirator venind din esofag , asta se poate intimpla mai ales in timpul noptii . Va spun foarte sincer ca de 4 ani sufar ingrozitor zi de zi , nici atunci cind luam cite 16 pastile odata + injectie - fiind bolnav de TBC ( tuberculoza pulmonara ) am urmat acest tratament intr-un sanatoriu timp de 9 luni , nu m-am simtit atit de chinuit , indurerat , dezorientat si nepunticios .
Povestindu-i unui amic de-al meu care locuieste in SUA despre boala mea mi-a spus ca a vazut ceva la televizor despre un dispozitv medical portabil care trateaza cu succes boala mea . Atunci am cautat pe internet si am gasit date conform careia boala mea este foarte cunoscuta in SUA si am gasit si acel dispozitiv medical portabil : se numeste VitalStim Therapy . VitalStim Therapy foloseste curenti electrici mici emisi de catre electrozi special conceputi ca sa stimuleze muschii responsabili pentru inghitire . Calitatea functiei inghitirii se imbunatateste in timp cu sedinte terapeutice repetate la 90 % dintre bolnavi , muschii fiind reeducati . Pe toate forumurile si site-urile unde am gasit americani ( VitalStim Therapy este produs de o firma de aparatura medicala din SUA care se numeste EMPI din anul 2002 ) care au urmat direct aceasta terapie medicala , comentariile respectivelor persoane sunt bune si foarte bune . Din pacate nu imi permit sa cumpar acest dispozitv medical portabil care costa 1600 $ cu tot accesoriile necesare sedintelor terapeutice . Orice ajutor venit din partea dvs ma ajuta mult in stringerea sumei totale necesare cumpararii VitalStim Therapy . De cind a aparut boala mea de 4 ani de zile am cheltuit foarte multi bani pe investigatii medicale ( numai la RMN am platit 300 $ ) , consultatii medicale , atentiile pentru doctori , transport , cazare si multe , multe alte cheltuieli . Mi-am pierdut fiecare loc de munca pe care l-am avut in ultima perioada de timp din cauza bolii mele , din cauza ca pe zi sunt nevoit sa pierd 4-5 ore sperand sa maninc cite ceva , deoarece dorm 10-14 ore pe zi din cauza organismului meu foarte slabit , de cind mi-a aparut boala am slabit peste 30 de kg , iar majoritatea kilogramelor s-au dus in primele luni , acum la inaltimea mea de 1,83 cm am ajuns sa cintaresc doar 54 kg . Cu putina suflare de viata , aproape deznadajduit , ma zbat in aceasta conjuctura potrivnica a sortii disperind si rugandu-ma sa apara un om cu chip de inger care sa ma salveze de boala mea si in felul acesta sa pot minca din nou normal . VA ROG DIN SUFLET SI MA INCLIN - AJUTATI-MA SA MA SALVEZ !
Mentionez ca nu am deloc parinti si nici pe cineva mai instarit la care sa apelez pentru a ma sprijini intr-un fel sau altul sa cumpar acest dispozitiv medical portabil . Orice sprijin financiar din partea dvs ca sponsorizare ar fi pentru mine si suferinta mea cumplita o adevarata binecuvintare dumnezeiasca . Chiar in vremuri de grea cumpana financiara si sociala cred ca in solidaritate sufleteasca si ajutor unora mai napastuiti de soarta , ascultind durerea lor de viata si usurandu-le drumul spre limanul rezolvarii unei drame , Prea Bunul si Dreptul Dumnezeu , va rasplati inzecit celui care ridica pe un semen aflat in suferinta pe drumul destinului . Pentru ca celui care implineste credinta prin bune fapte de milostenie i se da raiul inca din aceasta viata .
Pentru a confirma cele scrise de mine respectuos va trimit 4 documente medicale , o poza cu fizicul meu - in care arat ca si cum as fi iesit recent de la Auschwitz , o poza cu dispozitivul medical portabil VitalStim Therapy .
Luindu-ma cu scrisul si framantarea durerii mele am uitat sa ma prezint , si-mi cer scuze umil pentru asta , numele meu este Ojog Georgel . Indraznesc sa va las si numarul meu de telefon - 0734/51.40.96 la care ma puteti contacta oricand , fiind un numar de cartela preplatita pusa la un telefon imprumutat .
Va rog sa va uitati in sufletul dvs si poate puteti sa ma ajutati ca sa nu mor . Va multumesc din suflet !

Cu distins respect si profunda stima , Georgel

2 comentarii:

  1. exact acelasi email l-am primit si eu azi. nu stiu ce sa cred...un om care a facut nu stiu cate analize nu trimite ca dovezi numai 3 foi de pe care nu se intelege nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam acelasi lucru, dar cu un alt nr. de telefon, l-am primit si eu:
    "Luindu-ma cu scrisul si framantarea durerii mele am uitat sa ma prezint , si-mi cer scuze umil pentru asta , numele meu este Georgel . Indraznesc sa va las si numarul meu de telefon - 0746/306090 la care ma puteti contacta oricand pentru orice fel de detalii , fiind un numar de cartela preplatita pusa la un telefon imprumutat "

    RăspundețiȘtergere