vineri, 6 martie 2009

De 8 martie, LA MULTI ANI MAMA FRUMOASA!

Eu am cultul mamei!
Voi?
Scurt pe 2: IMI IUBESC MAMA CUM NU VA POT EXPLICA.
Scurt pe 3. Este cea mai desteapta fiinta de pe pamant.
Scurt pe 4. Este cea mai frumoasa mama de pe pamant (posesoare de alint Mamic Frumos)
Scurt pe 5. Are intodeauna timp pentru mine (ceea ce mie nu mi se intampla de fiecare data)
Scurt pe 6. Are intotdeauna bani sa imi dea (ea stie de unde)
Scurt pe 7. Atunci cand am impresia ca sunt mai desteapta decat ea pentru ca am mai mult acces la informatie, ca sunt "mai in putere", cand vreau sa o depasesc, imi vorbeste in asa fel, incat toata fascinatia simtita in timpul copilariei se reintoarce brusc.
Mama are parul apropae alb acum. S-a ingrasat putin si nu mai are pielea tocmai intinsa. Parca nu mai sta asa... trufasa, dreapta, sau ma rog, asa cum cred (sper) ca stau eu acum.
Mama mea are acum niste geci largi, niste fuste care mi se pare ca nu sunt ale ei. Sunt singura care are o imagine idilica despre mama ei? Si care si-o aminteste exact la 30 de ani, femeia frumoasa dupa care intorceau barbatii capul pe strada.
Mama purta parul luung, era putin ondulat si blonziu. Mama are si acum cei mai albastri ochi albastri de pe lumea asta, cele mai frumoase sprancene si cel mai minunat glas. Mama canta cand spala vase si era fericita! Are o voce minunata. Mama stie sa faca cea mai buna mancare, mama poate sa rastoarne lumea cu polul nord la sud, mama poate sa se certe cu oricine si sigur castiga, mama este iubita de toata lumea pentru ca merita, mama mea este cea mai tare mama din lume! Si nu o dau pentru nimic! Mama mea a fost o buna profesionista (acum este o pensionara simpatica)si mama mea stie tot ce e bine si tot ce e rau.
Mama mea ma poate face sa plang doar pentru ca o vad si ma poate face sa rad pentru ca ea rade. Mama mea m-a facut acum sa plang cand scriu aceste randuri fara sa stie, mama mea m-a facut sa rad asa cum alti oameni nu vor reusi niciodata.
Mama mea ma face sa-mi fie frica ca eu la randul meu sa fiu mama, deoarece nu stiu daca voi putea sa ajung ca MAMA MEA.
Mama mea este cea mai minunata mama din lume.
La multi ani mama, in dar ti-am adus inima! Nu o sa plec niciodata de langa tine (distanta dintre noi trebuie sa imi permita sa jung la tine in maxim 2 ore, atunci cand ai nevoie), sa stii asta.
Nu pot sa cred si mi se pare cea mai mare nedreptate ca intr-o zi o sa mori. Iti amintesti cand am realizat acest lucru cand eram mica, aveam 3 ani maxim, si 2 zile nu m-ai putut opri din plans? Pantru ca atunci cand te vedeam , imi aminteam ca exista moartea care la un moment dat o sa ma lase fara tine.
Gata mama, colega mea de birou mi-a dat un servetel, nu mai plang, ma opresc!
Stiu ca nu o sa citesti, nu prea intelegi tu exact cum e cu blogurile/ siteurile desi stii ca eu lucrez in domeniu, nu ai acces la internet si probabil ca nu o sa citetsti niciodata aceste randuri. Tocmai de aceea, TE IU MAMI MEU DRAG SI FRUMOS!
Toate cele bune si respectele mele urmatoarelor mame: tanti mama LUI SIMINA- Silvia
tanti Mama lui Aurora, Lia
tanti mama lui Rodica - Maria,
tanti Mama lui Adina - Doamna Radulescu Aurica (ADINA care de la anul va fi si ea tanti MAMA lui......)
tanti Mama lui Oana Tiplea - Doamna Tiplea....
tanti Mama lui Calin - Doamna Cornelia
De la anul o sa fie si tanti Mama Magda- mama lui Maria
De la anul o sa fie si Tanti Maria - Mama lui Matei
Doamna Bobe, MAMANA, Boba.....
tanti Mama ta, si a ta, si a ta, ca d-aia exista posibilitatea de a pune comentarii....

6 comentarii:

  1. Felicitari draga mea pentru scriitura minunata si lauda adusa tuturor mamelor. Voi avea grija ca mami tau sa citeasca aceste cuvinte care mi-au adus lacrimi in ochi :).
    8 Martie e inainte de toate ziua mamelor nostre, acele fiinte care ne-au dat viata si ne-au ajutat sa ne croim un drum in viata. De cate ori ne-au alinat durerile si ne-au calauzit visele? De cate ori nu ne-au sters lacrimile si s-au sacrificat pentru fericirea noastra?
    Mama inca mai are poza mea din clasa a doua, cu zambetul meu stangace fara doi dinti si pampoanele in par pe care scrie cu litere de-o schioapa "DE ZIUA TA MAMICO" :).
    La Multi Ani, voua MAMICILOR!

    Simina

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos ca intotdeauna, un stil special de a scrie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Monica Popescu, de la anul Mama lui.....
    Raluca, cu erata, uitasem, scuze!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un articol sensibil si frumos! La multi ani tuturor mamicilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt, ca de obicei, fara cuvinte in fata emotiilor.
    Adina - deja mama (corectie minora)

    RăspundețiȘtergere