miercuri, 21 ianuarie 2009

Copilite dansand, mamici, impresari si alte acareturi ale banilor!



Am vazut de curand, laTV, un concurs de cantat pentru fetite si baietei, cred ca cei pana in 10-12 ani!
Am fost scandalizata, deoarece atatea fetite care sa dea din fund precum dansatoarele la bara, sa isi duca mainile spre "sani" precum diverse vedete si cantarete.... n-am vazut in viata mea. Imi aduc aminte ca si noi faceam concurs de cantat in fata blocului, dar nu-mi amintesc sa fii imitat vreodata dansul la bara!
Acum, problema nu este ca fetitele imita ce vad, ca este firesc sa faca asta. Problema e ca parintii lor sunt foarte incantati de odraslele lor care danseaza ca Jasmine! Mi se pare ingrozitor ca mamele isi pierd punctele de reper din viata. Si mamele care au fetite de 6-7 ani care canta sunt aproximativ de varsta mea! Nu cred ca mamele lor le-au crescut in stilul asta! Pe mine mama m-a invatat sa nu fur, sa nu mint, sa las loc de buna ziua si sa fiu demna. M-a invatat sa nu imi fie frica sa deschid daca suna cineva la usa, sa fac un lucru bun decat unul rau si alte principii de baza. M-a lasat sa port fusta scurta, m-a lasat sa imi prind toate moatele posibile in par, s aimi dau cu ruj cand vreau, dar nu m-a lasat sa fiu ostentativa. Nu m-a lasat sa ma pierd in magia banilor, succesului de "artista" sau de fotomodel care nu are nimic in cap. Doar un cap frumos!
Am fost oripilata de fetele de la Andre. Nu imi puteam imagina cum un parinte poate sa isi lase fiica de 13 ani sa fie "imaginea din baie" a nu stiu cati baieti. Imi amintesc ca le-am vazut o data pe fetele de la Bambi impreuna cu tatal lor. Cea bruneta, care avea 18 ani cand am vazut imaginea, avea blugii decupati pe fund. Cam ca alea de la Trident. Si mergeau toti trei (cele 2 bambi si tatal=impresarul lor). Si toata lumea se uita la fatuca aceea...
In semn de respect pentru toate mamicile care nu considera ca fetitele lor trebuie sa se marite cu un bogatan care sa le intretina, care nu considera ca a fi artista este cel mai semnificativ domeniu de activitate, care nu vor ca fetele lor sa apara la pagina 5 , care nu vor ca fetele lor sa fie "admirate" in baile domnilor, domnisorilor si cui mai vrea.... le pun acea melodie pe acre o cantam si noi cand eram mici, in fata blocului! Noi, cele cu cheia de gat, cu ceva stat la coada la lapte, cu ceva lipsa la cap probabil, pentru care demnitatea se transmite mai departe!
Nu sunt impotriva progresului, nu sunt o incuiata care nu vede cum evolueaza lumea si cum accesul la informatie "strica" si ne face dezmatati. Nu acuz pe nimeni de nimic, doar ca asta primavara stateau visinii din cartieri neculesi! Toti cei mici, care in mod normal ar fi devorat, erau poate la un cocnurs sa ajunga vedete!
Si inca ceva, personal: AM CEA MAI BUNA MAMA DIN LUME! Mama, te iubesc!

2 comentarii:

  1. Faina parerea despre copilaria de azi!
    Am trait si eu cu cheia de gat si imi e dor si mie de caisii din fata blocului care niciodata nu apucau sa se coaca.Ehhhh ce vremuri...
    Pacat de copiii care isi strica primii ani cu prostii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai gasit un cantecel care pare sa fie expresia a ceea ce spun, in termeni de hip-hop!

    http://www.youtube.com/watch?v=04d0vR0qXis

    RăspundețiȘtergere