miercuri, 14 ianuarie 2009

pnourile despartitoare-visurile copilariei


Cand eram mica, ma impresionau, ca pe orice fetita, paturile cu baldachine, rochiile de printesa, parul lung (si mama nu vroia sa inteleaga aceasta dorinta ascunsa a mea) si panourile despartitoare dupa care, doamnele cu rochii lungi si infoiate isi schimbau jupele! Sa nu mai spun cat ma impresionau jupele!!! Imi doream si eu sa imi schimb fustitele dupa un panou de acel fel, care mi se parea un element senzational, cum numai regina angliei din nu stiu ce film avea! Intre timp am constatat ca pentru a avea un asemenea panou iti trebuie un castel sua macar o vila. Blocurile sunt ceva mai mici ca spatiu si cred ca ar fi cam dificil sa imi pun unul in casa! Dar mi-a facut o deosebita placere sa vad galeria de panouri despartitoare si sa citesc articolul publicat de colegele de la Flu.ro!
Practic, am reintrat putin in atmosfera copilariei, cand masutele de cafea erau pictate, cand jupoanele erau ceva de film si cand lumea era formata din printi si printese!
Multumesc fetelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu