luni, 19 ianuarie 2009

Mama, cea mai buna prietena!

Pe flu.ro este un articol, Mama, cea mai buna prietena. ...
Mama, categoric este cea mai iubita fiinta, acum, despree prietenie, e mai dificil. Nu pot sa ii spun mamei tot ce imi trece prin cap deoarece ea nu se poate desprinde de conditia de mama. Si orice ii spun, o afecteaza! I-am povestit odata, cum un fost iubit m-a alergat pe scarile de la metrou si am cam ramas prinsa intre usile de la metrou! A fost o poveste draguta spusa ei. Peste 3 luni mi-a spus despre baiatul respectiv "imbecilul ala care te-a prins in usa la metrou, te mai doare cumva mama?" Si intamplarea era cu 3 ani in urma!:) Deci e mai greu cu mamele si prietenia!:) Insa stiu, ca dincolo de partea cu cicaleala, cea mai buna prietena a mea e mama, indiferent de situatie! Oricum o sa revin in preajma zilei de 8 martie cu o oda pentru mama!:)

Un comentariu:

  1. draga dana nu intotdeauna mama este cea mai buna prietena - sun cazuri rare dar sunt intreab-o pe raluca poate cunoaste ea un caz, cazul unei fete de 17 ani un copil de exceptie poate neinteles de ajuns de mama lui, mai ales ca este vorba de o fetita o zi buna

    RăspundețiȘtergere