luni, 13 octombrie 2008

Bunica versus diva moderna


In mod normal azi nici nu ar trebui sa scot nasul din niste fisiere excel. Urata treaba. Pentru ca in mod normal n-ar trebui sa fac asta, m-am hotarat sa fiu rebela si sa scriu pe blog, ca sa meraga apoi calculul la excel cum trebuie.

In w-endul asta am facut lucruri pe care nu le mai facusem niciodata. Spre exemplu sa jumulesc o curca la tara (cam urat, chiar foarte urat), sa aud povesti din copilarie, presarate cu sanius si fuga pe geam la discoteca de la caminul cultural, cu adunat de prune si facut gratar cu pui de casa (am jumulit si la asta!).

E foarte frumos sa vezi femeia puternica, nu gresesc cand spun "aproape totala", care s-a luptat cu razboiul (atat de tesut cat si ala care i-a rapit familia), sa o vezi la 80 de ani plina de vitalitate si glumind, razand. E bunica aceea de la tara, e femeia pentru care tv-ul e doar un obiect, care cumpara si acum covoare (desi are casa plina) doar ca e o femeie "gospodara" daca imi e permis termenul.

Am primit o lectie de viata de negasit pe nici un internet, pe nici o experienta de varsta mea si a ta. Lectia de viata PURA, CURATA, VIATA INSASI. Daca nu as avea nevoile astea moderne, mi-ar placea sa fiu bunica de la tara, femeia simpla, care iubeste catelul fara sa considere pedigree-ul lui ceva util in viata, care masoara anii in ierni nu in revelioane, care masoara bogatia in numarul de borcane din camara, nu in zerouri (ce aberatie, esti bogat cu cat esti mai dotat cu ZERO), care spune "nu-mi trebuie bani mama, ce sa fac cu ei? Am de toate, multumesc lui Dumnezeu!"

Mi-as dori cu atat mai mult sa fiu asa mai ales cand in jurul meu, tiparul femeii actuale capata niste curbe de un ridicol pe care nu-l gusta nici Ghita din cotetul bunicii de la tara!

Alde Magda Ciumac, noua vedeta nationala... Multumim Flu, Misoginului de la Flu care din cand in cand ne mai atrage atentia ca ne scapa feminismul din maini!

Raluca Siman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu