marți, 28 octombrie 2008

Prietenia feminina - scurt studiu de caz!

Prietenia este un lucru delicat. Relatiile de prietenie se impart deloc arbitrar in: cunostinte, relatii de amicitie, prietenie si prietenie foarte buna. Suna cinic sa ne categorisim anturajul asa drastic, dar asta se intampla. Oricine categoriseste!

Aseara am iesit in oras cu colegele de facultate! O adevarata bucurie! Cu unele am impartit multe cursuri, emotii la examene, punga de covrigi si guri de cafea. Cu altele am impartit mai mult, am impartit camera, am im partit problemele la doi, am impartit o farfurie cu cartofi prajiti si grija zilei de maine. Ne-am reunit bucuroase sa mai stim una de alta, sa facem inventarul inevitabil (ne/ maritata; fara/ cu bebelusi) si cine s-a mai casatorit, cum il chema pe x care era frumusel dar era inaccesibil, cum aratau baietii de la "sport", ce a ajuns x-uleasca, ingamfata aia...

Sunt frumoase aceste rememorari ale unei bucati importante de viata. E frumos sa stai la un pahar de ceva si sa depeni amintiri.

Iti dai seama ca suntem oameni, ca relatiile se schimba in cursul lor firesc si ca unele lucruri se pierd. Iti dai seama ce castigi, ce pierzi, ce vrei sa faci, ce vor altii sa faca, ai revelatii, ai socuri uneori, ai dezamagiri, ai bucurii.

Ajungi ceva mai tarziu acasa si cand te bagi in pat, fara sa vrei treci sumar peste lista de prietene avute de-a lungul vietii.

Valentina (ne jucam cu papusi) - acum cativa ani se maritase si atat. Nu am mai vazut-o de vreo 10 ani cred.
Raluca... maritata/ divortata, vazuta ultima oara acum 1 an pe strada.
Bianca.... Habar nu am! Era studenta. Nu am mai vazut-o de 10 ani
DJ - Casatorita, am vb cu ea acum 2 ani, era ok
Oana - s-a casatorit, nu am ami vazut-o de 5-6 ani
Mihaela - judecatoare in Brasov, nu am mai vazut-o de cca 10 ani
Gabitza zisa si Zgabeatza, avocat in Bucuresti, ne-am vazut pe stradaintamplator acum cateva luni, inca nu am reusit sa stam la o cafea. Am fost colege de banca in liceu
Ana - IAR AI TRAS CLAPA ASEARA!:)
Adinescu - inca ne vedem, intensitatea a ramas aceeasi, increderea e mare, cursul vietii ne-a dus pe cai diferite. Dar e bine ca inca se mai intersecteaza. E genul acela de prietenie pe care nu trebuie sa o intretii cu dulceata si vizite duminica la pranz. Se pastreaza organic, fara eforturi.
Oana - ne vedem la cafea de 2 ori pe an, ceea ce e bine. Relatia e neschimbata si va ramane acolo, pt ca ne pasa daca uneia dintre noi i se intampla ceva.
Simina - relatia cea mai "vie" datorita si faptului ca ne intalnim des. Cel putin comparativ cu restul. E acea relatie care nu ar avea de suferit daca de maine una dintre noi s-ar muta pe luna.

Lista e lunga. Magda, Diana... Mihaela N... Am enumerat aici oamenii cu care am parcurs mai multe etape importante ale vietii. Cu care vrand nevrand m-am format si cred ca si ei au luat cate ceva de la mine. E importanta increderea si pana la urma, puterea de a accepta ca o prietenie nu inseamna sa ne imprumutam bluze si povesti amoroase, ci mult mai mult.

De ce le-am insiruit pe prietene mele aici? Si fara acordul lor? Pentru ca e vorba de un omagiu adus prieteniei si pentru ca va poate face si pe voi sa demarati o lista. Sa va intrebati oare ce s-a intamplat cu fata aceea careia ii luam papusa, ce s-a intamplat cu colega aceea cu care mi-am scris temele impreuna pana in clasa a IV-a, ce s-a intamplat cu X sau cu Y?

Imi dau seama ca sunt un om bogat. Am o lista lunga de prietene, amice, cunostinte. Sunt oameni pe care ma pot baza si aomeni cu care imi place sa stau de vorba.

Toata lumea are o asemenea lista. Si acum fac precum pps-urile acelea: de-o mai departe celei mai bune prietene, sa ii arati cat tii la ea!:))

Ei bine da, e un mesaj de acest fel!:) Nu am poza de grup, asa ca nu pun nici una!
P.S Va astept la concursurile de pe Flu.ro

Raluca

Un comentariu:

  1. M-am bucurat ca m-am regasitpe lista ta. Stiu, poate suna aiurea, ingamfat sau mai stiu eu cum, dar niciodata nu m-am gandit ca nu fac parte din lista :)
    Imi pare bine ca lista ta e asa de numeroasa. Eu am facut un asemenea recensamant si cred ca am ajuns la vreo 10 persoane, restul .... s-au pierdut pe drum. Vorba ta n-am mai auzit de nu stiu cati ani nimic de ele.

    RăspundețiȘtergere