miercuri, 1 octombrie 2008

Diva Tech - Femeile si tehnica... designului!:)


Nu ma puteam abtine astazi sa nu zic ceva si de telefoanele mobile! Asta si datorita (ba merge din cauza) colegei mele R care m-a intaratat sa citesc articolul despre ultimul model de telefon destept elaborat de baietii de la Samsung.

Cel mai furmos lucru la acest ...... multifunctional sensibil la atingere mi s-a parut numele. Omnia, care in latina inseamna total, orice, tot.... Cu alte cuvinte, acest telefon se anunta din eticheta ca e total, face de toate pentru toti.

Pai face.... nu mai are butoane, are o camera mica dar fasneata, te plimbi prin meniu cu manichiura nu cu tasta, canta, danseaza, vine devreme acasa cand tu mai ramai la terasa, poti sa faci cu el tot ce poti sa faci cu un iphone si e si frumusel! Momentan am inteles ca nu prea stim cat costa! Eu nici nu vreau sa aflu.

Insa, daca sunteti diva tech, a cam venit vremea sa schimbati telefonul. Si inca ceva, si pentru colega mea R: Nu le mai tineti in sosete furate de la bebelusi! Sic!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu