vineri, 3 octombrie 2008

Mai cititm? Mai cititm!

Intre sedinte, meetinguri, targeturi, pps-uri, taskuri, intruniri de business, cine de afaceri, contracte, vanzari, preturi, reclamatii, indatoriri, organizatie, planuri, comunicate, campanii, costuri, uneori mai si citim...

Sa ridice mana cine face asta in mod constant! Domnisoara din Bacau, dumneavoastra? Felicitarile mele! A, si doamna din Titan? Foarte frumos...
La intrebarea "eu ce mai citesc? zi-mi si mie ce ai mai citit tu, ca sa citesc si eu" va raspunde Flu.ro.

Initial, vroiam sa scriu despre o carte anume pe care Flu.ro o recomanda, insa, citind cateva recenzii, va recomand sa cititi intai despre toate cartile si apoi toate volumele! Mie mi-a placut lectura aceasta de 15 minute in lumea filelor. Si daca ajungem la aspectul pecuniar (sa ma respect si sa folosesc termeni nitel pretentiosi :P ), sa stiti ca pe Flu.ro gasiti si CONCURSURI in care va puteti castiga volumele preferate!

Gata, fug in sedinta! Pentru cine mai ramane in fata "celor mai mici ecrane", recomand:
Vorbeste, memorie de Vladimir Nabokov, Anais Nin - Foc sau Cainii Paradisului de Abel Posse
Lectura placuta tuturor!

Un comentariu: