joi, 9 octombrie 2008

Am mai facut o fapta buna si da, SUNTEM MANDRI!

Ieri am facut un lucru bun. Alt lucru bun pe langa cel de la licitatii. Am dat unor copii dintr-un sat uitat de Dumnezeu si de Electrica, un calculator. Da, acum au curent deoarece fundatia Dinu Patriciu le-a cumparat un generator de la magazinul nostru on line BRICOSHOP.RO.

Auzind de asa nazdravanie, dupa frumoasele experiente avute cu proiectul de sprijinire a copiilor din Sulina prin LICITATII.FLU.RO, am sarit repede si am reusit sa donam si noi celor 4 copii de la acea scoala un calculator. Cazul a fost anuntat la Duminica in Familie si Fundatia Dinu Patriciu a cumparat scolii un generator de curent electric.

Daca acum au generator, ne-am zis noi ca ar trebui sa si invete sa foloseasca un calculator. Sper sa nu fie singura actiune de acest fel. Daca mai sunt sugestii, calculatoare, aveti si puteti sa donati bani, obiecte, puteti sa licitati cele mai frumaose produse unicat, va asteptam pe http://licitatii.flu.ro/, contactati-ne la office@flu.ro sau lasati-ne un comentariu! Sa nu uitam ca la un moment dat oricaruia dintre noi i s-a oferit o sansa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu