vineri, 31 octombrie 2008

Va multumim voua, cititoarele noastre!

Suntem foarte mandre de noi, toata echipa Flu.ro!

Am reusit sa ne ducem la bun sfarsit un proiect important, concursul roz, desi au fost momente in care recunosc, credeam ca nu o sa ne iasa. Ce inseamna asta? Inseamna ca am reusit sa atragem asupra noastra mai multe cititoare, ca am facut un concurs pentru care multumim tutror participantelor, ca rezultatele muncii de echipa se vad!:)

De luna viitoare (noiembrie) o sa ne vedem rezultatele in SATI, ceea ce iarasi e un lucru foarte bun pt noi si suntem sigure ca si pentru voi.
Dincolo de blog, de site, va mai asteptam si pe mamici.flu.ro (sa vedeti frumusetea acestui fapt si nu incercati sa negati, oricine isi doreste sa fie mama), va mai asteptam pe licitatii.flu.ro unde puteti sa cumparati cadouri unicat la licitatii si de asemenea sa va luati tzoale, biju-uri si pantofiori si banii scosi peste pretul de incepere merg la copilasii destepti din Sulina!:)

Vreau sa le multumesc colegelor mele: Dana (Bravo draga mea), Alina (multumim de ajutor), Andra (de-stresarea zilnica), Irina, Iulia, Erika, Mihaela, Criss (multumim de ajutor) si celorlalte fete care ne-au sustinut!

Mai sunt 2 saptamani de concurs, va asteptam!:) Si promitem sa fim mai bune decat atat, sa reusim mai mult si sa ne imprietenim cu voi mai mult decta am facut-o pana acum! VA multumim pentru incredere!

Raluca Siman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu