marți, 21 octombrie 2008

De ce exista laptop gri? Sa fie roz!


S-a lasnat pe http://www.flu.ro/ concursul cu LAPTOPUL ROZ!:)
Un lucru minunat pentru cele care nu au un pc acasa (da, mai exista) sau care au un PC neperformant.

Mie imi place pt ca e roz! Ca atare, e feminin! Chiar daca nu sunt o mare fana a culorii.

Am vazut la nepoata lui Adrian Nastase un laptop identic cu acesta. Culoare roz, extrem de feminin. Mi-ar placea s ail castig tocmai pentru ca atunci cand trebuie sa imi iau laptopul acasa, trebuie sa fiu incaltata in pantofi sport, ceva foarte comod ca si haine, ca sa il pot cara in spate! E incredibil de greu acest laptop pe care il am, masculin, gri spre negru.... De ce sa fie laptopul de culoarea unui eveniment sinistru? Eu vin la munca pentru a omori pe cineva? Nu!

Atunci.... sa fie colorat! Si daca roz exista.... pai laptop roz sa fie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu