vineri, 17 octombrie 2008

Fisa postului prevede participarea la evenimente!

Evenimentele sunt un fapt social. Lumea dintr-o breasla nu se mai aseaza acum pe aceeasi strada... ca am avea strada secretarelor, strada economistilor, strada advertiserilor.... ei?! Cum suna?!

Dar pt ca nu se mai practica aceasta forma de breasla, socializarea oamenilor care lucreaza in acelasi domeniu se face pe langa e-mail sau telefon si ori prin evenimente organizate de unii care reusesc sa fie mai... polarizatori.

Ca atare am fost la Hard Rock Cafe, unde credeam ca e mai HARD ROCK si m-am trezit cu palaria lui Kid Rock in fata... Evenimentul a fost frumos, mi-a palcut! M-am hotarat sa merg mai des la asemenea evenimente! Pana la urma... de ce nu? E ca niste mici seri de concediu pe care ti le pune la dispozitie firma! Firma ta sau a altora, asta nu mai conteaza!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu