miercuri, 22 octombrie 2008

Problema existentiala de interes capital

M-am trezit rupta din realitatea mea de zguduitoarea veste ca si-a dat Laca DEMISIA!

Incercand sa inteleg trauma omului, am vrut sa pun in balanta faptele bune si faptele rele, ca sa vad daca si el a patit asa cum a patit Andone (multumesc pentru aplauzele starnite de vastele cunostinte in domeniu).

Si pun bile albe: 10 meciuri fara bataie in turul 2, campionatul trecut.
Calificarea in CL cu Turcii
Loc fruntas acum in campionatul intern
Bile negre: Turcii erau cat pe ce sa ne bata, daca nu ma insala memoria.
Mai nimic in Champions League.
Bataia de la Otelul Galati si cred ca 6 meciuri fara victorie!
Achizitii naspa de jucatori. Arturo zici ca e fundas, nu atacant!

In concluzie ori imi amintesc eu mai multe rele decat bune, ori asa e! Cred totusi ca nu e asa.
Mie mi-a placut Lacatus ca antrenor. Si imi pare rau ca nu o s amai fie. Na-re nici o noima ce spun eu, dar pana la urma, discutiile cu fotbal sunt penytru noi ceea ce sunt discutiile cu vopsea de par pt barbati.

Si daca aveti pretentia sa stie macar 2 marci de vopsea de par, e bine sa stiti si voi cine e antrenor al echipei freferate, unu jucator, doi, mai rasariti si mai ales, e bine sa ii aflati dupa performantele fotbalistice, nu dupa calendarele de lenjerie intima care circula pe net.

Doamnelor, e o treaba dificila dar tineti minte: incepand de azi Laca a demisionat desi este emblema Stelei. Nu vom reveni cu acest subiect, nici dupa publicitatea de la vopseaua de par!
Ba revin cu o precizare: i se spune Fiara (era camm agresiv in joc, rupea picioare) si a Castigat Cupa cu Steaua in '86!

Toate acestea sunt opinii personale, nu dati cu pietre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu